Dalszöveg:

1. Mikor gyermekfejjel homokvárat építettem én,
Csinos szökőkúttal, alagúttal szépítettem én.
Aztán jött egy bácsi, rálépett, és összedőlt a vár,
Utólag már sopánkodni kár.

2. Később felnőtt fejjel légvárat is építettem én,
Színes reményekkel, szerelemmel díszítettem én.
Aztán jött valaki, hazudott, és összedőlt a vár,
Utólag már sopánkodni kár.

Ref. Mert nem az a fő, ami volt,
Most csak az a fő, ami van,
És főleg a döntő, mi majd utána lesz.
Már jöhet az új szerelem,
Mert tehetem, észreveszem,
Majd bebizonyítom, hogy élni nélküled épp úgy érdemes.

3. Annyi biztos, hogyha egyszer kártyavárat építek,
Nálam vasbetonból lesznek majd a jolly jokerek.
Hogyha bárki törne rá, ne dőljön össze az a vár,
Mert utólag már sopánkodni kár.

Ref.

Szerző: alliteracio  2011.08.28. 22:13 Szólj hozzá!

Címkék: ének karaoke apostol homokvár

A bejegyzés trackback címe:

https://napipuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr803186519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása