DALSZÖVEG:

Felmegyek hozzád
Vasárnap délbe'
([Kopogás] Trrrrr! - Csókolom!)
Megnézem, anyád
Mit főz ebédre
(Pak-pak-pak-pak-pak - Ez még él!)
Legyen egy kis rántott csirke
Arról álmodozom
(Jaaaj...)
A napokat máris
(Mi van ma?)
Tervezgetem
No meg számolgatom

Ó, felmegyek hozzád
Vasárnap délbe'
(Magasan... laktok)
Ha vár a csirke
Máris megérte
(Megérte...?)
És ha végül édességnek
Csókot is kapok
Örömömben ugrom egy nagyot
(Iij, a fejem!)

Ilyen lányra régen fáj a fogam
Eláll a szavam
Boldog vagyok veled
Szép a világ
El sose hagyj
És gyere adj
Jaj, még egy… uborkát

Felmegyek hozzád
Vasárnap délbe'
Lábo-lábo-láráré
És ami marad
Ne tedd a jégre
Jabadabadabadabadabadabadaba
Melegítve nem jó a csók
És a húsleves
Ha ott vagyok
Pont akkor szeress

Ilyen lányra régen fáj a fogam
Eláll a szavam...
(Elállt! - Há' van ilyen, nem?)
Még egy, még egy… uborkát

Felmegyek hozzád
Vasárnap délbe'
Lábo-lábo-láráré
És ami maradt
Ne tedd a jégre
Lábo-lábo-láráré
Melegítve nem jó a csók
És a húsleves
Ha ott vagyok, akkor
Ha ott vagyok, akkor
Szeress akkor
Ha ott vagyok
Szeress akkor
Ha ott vagyok
Akkor, akkor, akkor
(Mikor?)
Állandóan, állandóan
Ha éppen ott vagyok!
(Hát nem?)

Szerző: alliteracio  2011.07.31. 08:03 Szólj hozzá!

Címkék: videó vasárnap dalszöveg zeneszöveg hofi géza humoros vidám napot napi humor felmegyek hozzád

A bejegyzés trackback címe:

https://napipuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr843113526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása