Ezt a videót
(pontosabban csak a linkjét) nemrég kaptam, ezzel a mondattal:


NAGYON KÜLÖNLEGES ÖSSZEÁLLÍTÁS, BIZTOSAN TETSZENI FOG NEKED IS!

 *

Bár oltásom van már énnékem mindennemű e-mailben kapott "különlegesség" ellen, ezt kíváncsiságból nem hajítottam azonnal a kukába. Egyrészt, mert olyan emberkétől kaptam, akinek abszolút nem szokása Bill Gatessel, haldokló ártatlan csöppségekkel,  meg 26 másodpercen belüli kéjhullámmal riogatni ha továbbküldök cuccokat, másrészt pedig...khhhm....szóval a kíváncsiság na. Mert miért írta akkor, hogy különleges??
       Mi különleges ma már a világhálón???           
      
Egyszóval uppssz, fülhallgatót fel (mint utólag rádöbbentem, ÍGY  valóban nagyságrenddel jobb, mint az egyszerű kis hangszórókon), aztán linkre katt, majd hátradőltem a székemben....És vártam a "frenetikumot".
      Amely ----anyámborogass!!!--- nem is késlekedett sokáig. Igaz, IDŐ az kellett, míg ráeszméltem, miről is van itten szó, hogy
MI IS A LÉNYEG.

      No, de nem akarok poéngyilkos lenni, s ha ti nem is ájultok be tőle annyira, mint én, a ZENE már önmagában megéri.
(Persze aki már ismerte, annak nem akkora meglepetés, de én jelen esetben az "egy csecsemőnek minden vicc új" kategóriába tartozom :)

...Azért amíg gyönyörködtem ezen a videón, elfilóztam azon, hogy MI MINDENRE KÉPES A TECHNIKA és ezáltal micsoda élményekben lehet részünk....

 

Szerző: alliteracio  2011.09.28. 10:07 komment

Címkék: érdekes zene videó technika the world gyönyörű különleges song around playing for change stand by me

A bejegyzés trackback címe:

https://napipuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr643262103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása