Magyar szöveg a Pa-dö-dőéktől,
vidámság saját!
 
:-)

DALSZÖVEG:

 

Tegnap éjjel otthagyott a kedvesem
Bedagadt a szemem rendesen
Hálóingben kirohantam utána
És közben ordítottam Pestről Budára

Ob-la-di ob-la-da végre nyár van, na de vártam
Ob-la-di ob-la-da végre nyár van, na de vártam

Tébolyultan bolyongok a Körúton
Hálóingem lengeti a szél
Tisztelettel közzéteszem ezúton
Az itt a mázli, hogy nincs ősz, tavasz vagy tél

Ob-la-di ob-la-da végre nyár van, na de vártam
Ob-la-di ob-la-da végre nyár van, na de vártam

Egyszercsak széttártam a karjaim: menj csak
Azt hitted toll is nőtt a hátamon
Már orvoshoz fordultam

Azt ígérted velem maradsz örökre
Boldogok leszünk egy bébivel
Minden évben elviszel majd Törökbe
Erre most megléptél a szomszéd Évivel

Ob-la-di ob-la-da végre nyár van, na de vártam
Ob-la-di ob-la-da végre nyár van, na de vártam

Egyszer csak széttártam a karjaim: menj csak
Azt hitted toll is nőtt a hátamon
Már orvoshoz fordultam

Sírdogáljon utánad a nehézség
Már megvigasztaltnak a Beatles-ek
Hallgattam a Bors őrmester zenéjét
És közben elfogyott egy üveg Triplisec

Ob-la-di ob-la-da végre nyár van, na de vártam
Ob-la-di ob-la-da végre nyár van, na de vártam
Nekem csak ennyi maradt, hogy ob-la-dibla-da

Szerző: alliteracio  2011.06.16. 08:13 Szólj hozzá!

Címkék: beatles ének dalszöveg nosztalgia slágerek karaoke pa dö dö magyar szöveg obladi oblada

A bejegyzés trackback címe:

https://napipuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr192988168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása