DALSZÖVEG:

Oly messze mentél, hogy már nincsen visszaút
Későre jár,
köd borít mindent szinte fáj az ébredés,
Álmodni kár.

Hány éjjel vártam, hogy hozzám visszatérj.
Hány éjjel sírtam, a régi csókokért.
Hány éjjel vártam, hogy újból átölelj.
Hány éjjel jöttél, hányszor mentél el.

Nincs kedvem semmihez,
csak megyek céltalan bolond világ.
Akármi történt köztünk büszkén vállalom.
Voltak csodák.

Hány éjjel vártam, hogy hozzám visszatérj.
Hány éjjel sírtam, a régi csókokért.

Szerző: alliteracio  2011.06.19. 21:03 Szólj hozzá!

Címkék: zene ének dalszöveg karaoke hány éjjel vártam vincze viktória

A bejegyzés trackback címe:

https://napipuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr32998471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása