DALSZÖVEG:

Kámzsa a fején. Néz hidegen.
Csontváz és koponya.
Rést üt a falon, fölötte felirat:
A titok kapuja.
Hogy mindent megérts,
Annyi az egész, hogy oda belépsz.

Partot ért a hajód. Eljött a te időd.
Innen megszabadulsz.
Elnyel a sötét, a sűrű és szép.
Szíved már odahúz.
Hogy mindent megérts,
Annyi az egész, hogy oda belépsz.

Tudod, én láttam a démont.
Ha engedem, engem is elvitt volna.
Valahol nem ez volt írva.
Ami jön, titok lett újra.

Tudod, én láttam a démont.
Ha engedem, engem is elvitt volna.
Valahol nem ez volt írva.
Ami jön, titok lett újra.

Tudod, én láttam a démont.
Ha engedem, engem is elvitt volna.
Valahol nem ez volt írva.
Ami jön, titok lett újra.

Tudod, ő látta a démont.
Ha engedem, őt is elvitte volna.
Valahol nem ez volt írva.
Ami jön, titok lesz újra.

forrás: www.mobilmaniarockband.network.hu

Szerző: alliteracio  2011.08.03. 16:22 Szólj hozzá!

Címkék: videó dalszöveg zeffer andrás mobilmánia láttam a démont

A bejegyzés trackback címe:

https://napipuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr123123107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása